Wednesday, May 17, 2006


Hej igen! Nu är det den 17 maj och jag har nu legat i mammas mage i snart 27 hela veckor.

På bilden här brevid är jag bara 16 veckor. Det var då mamma och hennes syster åkte till London bara för att titta på mig på bild och film.

Det börjar bli trångt kan jag säga och jag rör mig hela tiden. Mamma säger att det är mysigt men att jag ibland kan vara jobbig då jag rör mig när hon ska sova!

Jag är ganska stor nu faktiskt, om jag är som andra barn i min ålder så är jag ca 35 cm har vikten ca 1,2 kg.
Jag utvecklas och växer mycket snabbt nu. Lungorna är så pass färdigutvecklade att jag klarar av att andas luft, men om jag skulle födas nu så skulle jag ändå behöva hjälp med andningen.
Så jag tycker minsann att jag stannar här ett tag till. Det är så mysigt så.

Jag tycker om när mamma och pappa pratar med mig för jag tycker om deras röster.

Om ni går till denna hemsida kan ni få se mig på film också när jag ligger i mammas mage och är 16 veckor. http://www.jatilllivet.se/


Här kommer en bild på min mamma när hon fick de första bilderna på mig som vi tog i London.
Hon blev jätteglad av att se mig på bilderna, då fick hon också veta att jag var en liten flicka.

4 Comments:

At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 
At 10:09 PM, Blogger Milkah said...

Thank you! I like it to (:=

 
At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 
At 10:14 PM, Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

 

Post a Comment

<< Home