Thursday, November 30, 2006


Jag bara växer och växer.

I går var jag och mamma hos Eva, distriktsköterskan. Jag är stolt att nu säga att jag är hela 60 cm lång och väger 6500 g. Stor va?

Livet är spännande och det är mycket jag upptäcker hela tiden. Jag har upptäckt mina händer och äter gärna på dem väldigt mycket. Mamma retar mig hela tiden med saker dinglande mitt framför ansiktet på mig och jag anstränger mig och gör allt jag kan för att få tag i de sakerna men har inte riktigt lyckats än. Mamma tror att jag snart kan få ihop motoriken och ta tag i den plastiga nyckelknippan hon håller upp, och minsann, det ska jag klara snart. Vänta ni bara. Jag vill så gärna suga på de där färgglada nycklarna.

Pappa är jätterolig. Så fort han dyker upp och pratar med mig kan jag inte låta bli att skratta och prata. Han är så bra min pappa. Jag längtar tills jag blir bara lite större och kan brotta ner honom.

2 Comments:

At 8:10 PM, Anonymous Anonymous said...

GOD JUL PÅ ER ÄLSKADE VÄNNER!

Edla öppnade julklappen idag... ni vet hur barn är, hon kunde inte hålla sig ;) TACK TACK

 
At 12:30 PM, Anonymous Anonymous said...

HEj milkah! Nu får de vänligt men bestämt be att mamma uppdatera bloggen och din sida på familjeliv så man få se hur mycket du har växt! :-) Du kan hälsa henne så mycket oxå att Henrik och Sofie saknar deras umgänge och sena kvällar med mamma sovandes i soffan!

 

Post a Comment

<< Home