Thursday, July 12, 2007

Hemma igen.

Tänk vad långt bort jag har varit och så när man kommer hem igen så är allt som det var innan. Min sköna säng står kvar och alla leksaker.



tänker med sand i munnen

Vi har haft det jättemysigt i Spanien. jag har badat flera gånger varje dag både i havet och i poolen, jag älskar att bada. Sen har jag lekt med Alex, fast han är lite rädd för mig, ätit massa frukt och varit uppe jättesent på kvällarna.
I spanien var det väldigt varmt och soligt så mamma och pappa har skyddat mig från solen hela tiden, men lite brunare har jag allt blivit.





Första parkett vid poolen





mamma pappa


älskaaaar att bada

1 Comments:

At 2:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Vad härligt att höra att ni haft det bra i Spanien! Hoppas vi ses snart! Nu är vi också tillbaka efer några sköna dagar i norrland..

 

Post a Comment

<< Home